18 Eylül 2007 Salı

Bu hafta

Bu hafta yaptıklarıma bakıyorum da aslında sıkılmamam gerekir.

Cumartesi gündüz sevgilimle buluştum. Akşam üzeri kalabalık bir grupla Beyoğlu'nda buluştuk. İçtik, sarhoş olduk. Lütfen Ramazan demeyin, alkol normalde günah değil mi yani?

Bilgisayarımda Nil Karaibrahimgil dinliyorum. Bence Nil çok başarılı.

Neyse ne diyordum, cumartesi öyle işte. Pazar yine alışveriş merkezlerinde dolaştım. Pazartesi spor kulübündeki TaeBo dersine gittim ilk defa. Şimdi her tarafım ağrıyor. Bugün bir erkek arkadaşımla buluştum. Aslında niye buluştuğumu tam bilmiyorum. Sonuçta onun da sevgilisi var benim de. Belki ikimizde farklı şeyler arıyoruz. Bazı hayvansal şeyleri yani. Çünkü ondan hiç bir tat alamadım, çok konuşuyor. Kendi sevgilimi düşündüm sık sık. Neyse, ara ara buluşmanın bir sakıncası olmaz herhalde. Zaten benim sevgilim de bana çok zaman ayırmıyor.

Demeye çalıştığım, bir boşluk var taa ortaokuldan. Ne yapsam dolmuyor. Sosyalleşiyorum çok ama yine de içim de bir kırsal kesim var, insanlardan çekinen.

Hiç yorum yok: